Wij accepteren de volgende betalingsmethoden:
Als de betaling niet is gelukt, moet een nieuwe bestelling worden geplaatst.
De betaling per creditcard wordt beheerd door Nexi's Xpay-systeem, dat u het hoogste beveiligingsniveau op de markt biedt.
U kunt met een gerust hart aankopen doen, want XPay voldoet aan de meest geavanceerde cryptografische protocollen: 3D Secure en PCI-DSS.
Ja, u kunt uw creditcard registreren bij uw bestelling. Selecteer gewoon "Als standaard betalingsmethode instellen" tijdens het afrekenen.
Als u uw bankkaart registreert, krijgt u bovendien een coupon ter waarde van € 5, te gebruiken bij uw volgende bestelling, bij een minimale aankoop van € 50.
Als je Bancontact hebt gekozen als betaalmethode, dan voer je de betaling uit via de dienst die Bancontact aanbiedt.
Hoe betalen met Bancontact :
- Kies Bancontact als betaalmethode wanneer je je bestelling betaalt;
- Als je online koopt op je computer, scan dan de QR-code met je app en bevestig het bedrag met je pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning;
- Als u online koopt met uw smartphone, wordt uw Payconiq by Bancontact app of de app van uw bank automatisch geopend. U wordt dan gevraagd het bedrag te bevestigen om de betaling af te ronden.
Als u Paypal heeft gekozen als betaalmethode, dan doet u de betaling via de dienst die Paypal aanbiedt.
U kunt uw bestellingen bij Klarna betalen via de functie 'Betalen in 30 dagen'.
Met deze methode kunt u nu producten kopen en deze na 30 dagen betalen. Om uw aankoop te voltooien, heeft u een geldige debet-, krediet- of prepaidkaart nodig. Dertig (30) dagen nadat de producten zijn verzonden/beschikbaar gesteld wordt het bedrag afgehouden van de gekozen kaart voor de aankoop.
Een geldige debet- of kredietkaart betekent dat de kaart op uw naam moet staan, niet verlopen mag zijn en er voldoende tegoed moet zijn.
Met 'Betalen binnen 30 dagen' worden er geen interesten of andere kosten aangerekend als u tijdig betaalt. Indien u te laat betaalt kan Klarna kosten voor laattijdige betaling in rekening brengen.
Als u uw aankoop annuleert of uw artikelen retourneert, zal Klarna automatisch het bedrag niet meer inhouden (na bevestiging van de retour of annulering door de verkoper). Als u een reeds betaalde bestelling retourneert, betaalt Klarna u het volledige bedrag terug.
Zo kunt u met Klarna betalen:
- Kies Klarna als betaalmethode bij het betalen van uw bestelling en zorg dat er voldoende saldo op de gebruikte bankkaart staat;
- Volg de procedure om een account aan te maken of log in op Klarna om de betaling uit te voeren;
- U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling op Chicco.fr en een aparte e-mail van Klarna met betalingsgegevens.
Mocht u problemen hebben met de betaling via Klarna, dan raden we u aan om direct contact op te nemen met hun klantenservice: https://www.klarna.com/be/klantenservice/
Je kunt een Chicco cadeaubon gebruiken als betaalmiddel door het nummer van je cadeaubon in te voeren bij de kassa. U kunt maximaal 5 cadeaubonnen per bestelling gebruiken.
Als het bedrag op uw cadeaubon niet voldoende is, kunt u het verschil per bankkaart of paypal betalen.
De timing van de facturering hangt af van de gebruikte betalingsmethode.
Als u met een bankkaart hebt betaald, wordt het bedrag vooraf geautoriseerd tijdens de bevestigingsfase van de bestelling, terwijl het bedrag pas wordt afgeschreven zodra de bestelling is verzonden.
Als u daarentegen uw bestelling via PayPal, Klarna, Bancontact hebt geplaatst, verwijzen wij u naar hun respectieve servicevoorwaarden.
Ja, het afleveradres en het factuuradres kunnen verschillend zijn. U kunt ze opgeven tijdens het afrekenen.
Ja, bij de kassa kunt u als particulier of als bedrijf een factuur aanvragen door de gegevens in te voeren die nodig zijn om de factuur uit te reiken.
In het geval van een aan een particulier gerichte factuur hoeft u geen aanvullende informatie in te voeren. Bij een factuur gericht aan een bedrijf moet u de naam van het bedrijf, het BTW-nummer en het volledige adres invoeren.
Heeft u het antwoord dat u zocht niet gevonden?
Abonneer u op onze nieuwsbrief
Nu al voor u een waardebon van €10 om online uit te geven.
Wilt u contact met ons opnemen?
Chicco Klantendienst
02 300 82 40© 2022 - Artsana S.p.A. Via Saldarini Catelli n. 1 - Grandate (CO) - P.Iva 00227010139