- Startpagina
- FAQ
- Levering en verzending
U kunt uw bestelling op drie manieren gemakkelijk volgen:
- Door naar de rubriek "Bestellingen" van je Mijn Chicco-account te gaan en op de tracking link te klikken;
- Door de trackinlink in de e-mail met de verzendbevestiging te raadplegen;
- Door de e-mail van de vervoerder met de trackinglink te raadplegen.
De gemiddelde levertijd bedraagt 3 tot 5 werkdagen in België.
De beschikbare leveringsmethode is als volgt:
- STANDAARD LEVERING: gratis voor alle bestellingen boven 49,90€, en 6€ voor bestellingen onder dit bedrag. De dag voor de levering bevestigt de vervoerder u per SMS het adres en het tijdstip van levering. Leveringen op zaterdag, zondag, feestdagen en buiten het nationale grondgebied zijn uitgesloten. Cadeaubonnen en cadeauverpakking zijn niet inbegrepen in de berekening van de gratis leveringsdrempel.
Nee, het is niet mogelijk om een bestelling buiten België te verzenden, maar op www.chicco.com kunt u het gewenste land selecteren en direct op deze website controleren of de Chicco online shop beschikbaar is of niet.
Als uw bestelling "In behandeling" is, betekent dit dat ons magazijn deze momenteel voorbereidt. U ontvangt een bevestigingsmail wanneer uw pakket wordt overgedragen aan de vervoerder voor verzending.
Als uw bestelling "Verzonden" is, betekent dit dat het pakket is toevertrouwd aan de vervoerder en dat u het binnenkort zult ontvangen. U kunt uw zending volgen via de trackinglink die u kunt vinden in het gedeelte 'Bestellingen' van uw 'My Chicco'-account, via de trackinglink in de verzendmail van uw bestelling of in de e-mail van de vervoerder.
Als we uw bestelling niet hebben kunnen leveren wordt uw pakket in bewaring genomen. U ontvangt een e-mail van de vervoerder waarin u wordt gevraagd een nieuwe bezorgafspraak te maken. U kunt het bezorgadres wijzigen of uw pakket laten bezorgen op een afleverpunt (afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw pakket).
De traceerlink is beschikbaar zodra de bestelling is verzonden. Het kan enkele uren duren voordat u uw bestelling bij de vervoerder kunt volgen. U kunt uw zending volgen via de trackinglink die u kunt vinden in het gedeelte 'Bestellingen' van uw 'My Chicco'-account, via de trackinglink in de verzendmail van uw bestelling of in de e-mail van de vervoerder.
Als u uw bestelling nog niet hebt ontvangen, controleer dan de trackinglink en de status op het platform van de vervoerder.
Als we uw bestelling niet hebben kunnen leveren wordt uw pakket in bewaring genomen. U ontvangt een e-mail van de vervoerder waarin u wordt gevraagd een nieuwe bezorgafspraak te maken. U kunt het bezorgadres wijzigen of uw pakket laten bezorgen op een afleverpunt (afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw pakket).
Als de bestelling is teruggestuurd naar de afzender of verloren is gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen de nodige controles uitvoeren en een terugbetaling doen zodra dit is nagekeken.
Mogelijk ontbreken er producten in uw bestelling omdat de vervoerder uw zending in meerdere keren levert. De ontbrekende producten worden in de volgende dagen bij u afgeleverd. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via dit formulier. Selecteer het volgende:
1. Webshop: bestellingen en beheer
2. Bestelling ontvangen: ander of ontbrekend product
3. NEEN als antwoord op de vraag “Hebt u het antwoord gevonden waarnaar u op zoek was?”
Vul het formulier in met het bestelnummer. Geef aan wanneer u het eerste deel van uw bestelling heeft ontvangen en welke producten ontbreken.
Wanneer we uw klacht ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op om alle benodigde informatie te verzamelen en de beste oplossing te vinden.
We willen ons alvast excuseren voor het ongemak. We werken dagelijks met inzet en passie om u een professionele en kwaliteitsvolle service te bieden.
Als u een bestelling met andere producten ontvangt, kunt u contact met ons opnemen via dit formulier. Selecteer het volgende:
1. Webshop: bestellingen en beheer
2. Bestelling ontvangen: ander of ontbrekend product
3. NEEN als antwoord op de vraag “Hebt u het antwoord gevonden waarnaar u op zoek was?”
Vul het formulier in met het bestelnummer, leg kort uit wat er is gebeurd en voeg een foto toe. Vergeet niet om de verpakking en de ontvangen producten bij te houden. We kunnen u mogelijk meer informatie vragen.
Wanneer we uw klacht ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op om alle benodigde informatie te verzamelen en de beste oplossing te vinden.
We willen ons alvast excuseren voor het ongemak. We werken dagelijks met inzet en passie om u een professionele en kwaliteitsvolle service te bieden.
Als u de ontvangen producten niet wilt houden, kunt u ze terugsturen.
Om de retouraanvraag uit te voeren, logt u zich in op uw account op Mijn Chicco, in de rubriek "Bestellingen", kiest u de bestelling in kwestie en selecteert u "Retourneren".
Bij het invullen van het formulier wordt u gevraagd de reden van de terugzending toe te lichten en kunt u één van de volgende opties kiezen:
- Het artikel is defect
- Het artikel komt niet overeen met de beschrijving
- Ik heb de verkeerde maat besteld
- Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
- Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen
- Het artikel werd te laat geleverd
Als de ontvangen producten defect zijn, neem dan direct telefonisch of via het contactformulier contact op met onze klantenservice.
U kan ook gebruik maken van de rubriek retourzendingen, in dat geval logt u zich op uw account op Mijn Chicco, in de rubriek "Bestellingen", zoekt u de bestelling in kwestie op en kiest u "Retourzending".
Bij het invullen van het formulier wordt u gevraagd de reden voor de retourzending toe te lichten en kunt u de optie "Het artikel is defect" selecteren, waarna u onmiddellijk wordt doorgestuurd naar het formulier van de klantenservice om uw verzoek in te dienen.
Heeft u het antwoord dat u zocht niet gevonden?