Bestellingen

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail met de details van de gekochte producten. 

Zodra uw bestelling wordt verwerkt, ontvangt u nog een e-mail, gevolgd door de verzendingsmail wanneer uw pakket onderweg is.

U vindt uw bestelnummer in de bevestigingse-mail van uw aankoop of in het gedeelte "Bestellingen" van uw Mijn Chicco-account.

U kan de status van uw bestelling nagaan door naar het gedeelte "Bestellingen" van uw Mijn Chicco account te gaan.


De orderstatus kan zijn :


  • Bevestigd: betaling ontvangen en geslaagd, bestelling in afwachting van verwerking.
  • In behandeling: ons magazijn verwerkt uw bestelling om deze zo snel mogelijk te verzenden.
  • Verzonden: uw bestelling is verzonden.
  • Gedeeltelijk verzonden: we hebben een deel van uw bestelling verzonden, de rest wordt zo snel mogelijk verzonden.
  • Geannuleerd: uw bestelling is helaas geannuleerd
  • Mislukt: uw bestelling is helaas niet betaald.
  • Niet gelukt: Als we uw bestelling niet hebben kunnen leveren wordt uw pakket in bewaring genomen. U ontvangt een e-mail van de vervoerder waarin u wordt gevraagd een nieuwe bezorgafspraak te maken. U kunt het bezorgadres wijzigen of uw pakket laten bezorgen op een afleverpunt (afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw pakket).
  • Afgeleverd: uw bestelling is afgeleverd.

U ontvangt altijd een e-mail van ons wanneer uw bestelling wordt verwerkt en wanneer deze wordt verzonden, zodat u uw bestelling kunt volgen.

U kunt uw bestelling op drie manieren gemakkelijk volgen:


  • Door naar de rubriek "Bestellingen" van je Mijn Chicco-account te gaan en op de tracking link te klikken;
  • Door de trackinlink in de e-mail met de verzendbevestiging te raadplegen;
  • Door de e-mail van de vervoerder met de trackinglink te raadplegen.

Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen, maar u kunt deze wel annuleren als deze nog in behandeling is. Neem hier contact op met onze klantenservice.

Zodra de bestelling is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk het leveringsadres te wijzigen.


Als we uw bestelling niet hebben kunnen leveren wordt uw pakket in bewaring genomen. U ontvangt een e-mail van de vervoerder waarin u wordt gevraagd een nieuwe bezorgafspraak te maken. U kunt het bezorgadres wijzigen of uw pakket laten bezorgen op een afleverpunt (afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw pakket).

Als u problemen of vertragingen in de levering ondervindt, volg dan uw bestelling en controleer de status bij de vervoerder.

Als we uw bestelling niet hebben kunnen leveren wordt uw pakket in bewaring genomen. U ontvangt een e-mail van de vervoerder waarin u wordt gevraagd een nieuwe bezorgafspraak te maken. U kunt het bezorgadres wijzigen of uw pakket laten bezorgen op een afleverpunt (afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw pakket).

Als de bestelling is " Teruggestuurd naar afzender", neem dan contact op met onze klantendiesnt.

In geval van betaling met kredietkaart, Paypal, Klarna of Chicco cadeaukaart, kan de bestelling worden geannuleerd indien deze de status "Bevestigd" en/of "In behandeling" heeft. Neem in dat geval contact op met de klantendienst om uw verzoek in te dienen. 

U kunt uw aankoopfactuur opvragen door contact op te nemen met de klantenservice. 

Als een artikel niet op voorraad is, ga dan naar de productpagina en selecteer "Informeer mij over de beschikbaarheid". Wij sturen u een e-mail wanneer het product weer beschikbaar is. 

Natuurlijk, u kan uw bestelgeschiedenis raadplegen in de rubriek "Bestellingen" van uw Mijn Chicco account.

Voor ons bent u uniek en wij willen uw ervaring op Chicco.be onvergetelijk en zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom vragen wij u, om het beheer van uw huidige en toekomstige bestellingen te vergemakkelijken, om u bij uw eerste aankoop te registreren.

U kunt de kortingscode direct in het winkelwagentje gebruiken door de code in het daarvoor bestemde vakje in te voeren.


Controleer de geldigheid en de gebruiksvoorwaarden voordat u de code gebruikt.

Helaas niet, er kan maar één kortingscode per bestelling worden gebruikt.

Heeft u het antwoord dat u zocht niet gevonden?